top of page
עיבוד תמונה, המרות והכנה לדפוס לספר של ימימה ארגז. 2017 |
---|
סריקות נגטיבים, עיבוד פוטושופ והמרה לדואוטון לספר של הצלם משה שי. 2016 |
צילום התכשיטים, עיבוד פוטושופ, המרות צבע והכנה לדפוס כוללת לספר של הצורף משה בן דוד. 2016 |
סריקת שקופיות, נגטיבים, נגטיבים פנורמים והתאמות צבע לספר של הצלם דניאל צ'צ'יק. 2015 |
סריקת שקופיות, נגטיבים והתאמות צבע לספר של הצלם אברהם חי. 2014 |
סריקת נגטיבים, שקופיות והמרת צבעים לפני דפוס לספר של אלכס ליבק. 2008 |
הבאה לדפוס | הכנה לדפוס
כללי
כחלק מעבודה מרובת שנים מול מעצבים גרפיים, בתי דפוס ומפיקי דפוס, אנו נותנים שירותי הבאה לדפוס של קבצי RGB ל- CMYK, הכוללים המרות קבצים והדפסת 'אייריסים' המשמשים את המדפיס בבית דפוס (אופסט ) כבסיס להתייחסות (reference) המלווה אותו עד התוצאה הסופית.
למי זה נועד?
הכנת קבצים לדפוס נועדה לכל מי שמדפיס ספר, חוברת או קטלוג בדפוס אופסט או דפוס דיגיטלי.
בקהל זה נכללים מעצבים גרפיים ומפיקי דפוס, ציירים ומאיירים המעוניינים להוציא ספר או קטלוג עם עבודותיהם, צלמים המוציאים ספר צילום או בתי עסק המעוניינים להדפיס קטלוגים שונים על צילום של מוצריהם.
למה זה חשוב?
המרה והכנת הקבצים לדפוס חשובה לציירים, מאיירים או צלמים אשר רוצים שעבודותיהם יהיו דומות כמה שניתן למקור. כלומר, לצייר או מאייר יהיה חשוב שהציור או האיור שלו יהיה מהימן למקור ויציג את עבודת האמנות שלו בצורה מהימנה. כך גם צלם יהיה מעוניין שצילומיו יהיו קרובים לצילום המקורי כמה שרק ניתן.
אז מה הבעיה?
הבעיה העיקרית (אך לא היחידה) בהמרות מ-RGB ל-CMYK טמונה במעבר בין שני מרחבי הצבע.
מרחב צבע ופרופיל הצבע של CMYK קטן בהרבה מזה של RGB ולכן בעת ההמרה והמעבר בין שני מרחבי הצבע, ישנה "נחיתה" של הצבעים המתבטאת בעיקר בחוסר רוויה, שינוי צבע של האדומים או הכחולים בדימוי.
הפיתרון:
בסטודיו ארטסקאן מתמחים בדיוק בפיתרון של בעיות אלו. אנו יודעים כיצד "להחזיר" את הצבעים הכי קרוב שרק ניתן למקור תוך התחשבות בעומסי צבע בדפוס והפרדה נכונה של ארבעת הצבעים
רוצים להעשיר את הידע ולקרוא עוד?
כנסו לבלוג שלנו וקראו על המרות צבע והכנה לדפוס
המרות צבע מ- RGB ל- CMYK
כמה פעמים קרה שעל הצג אצלכם בסטודיו התמונות שצילמתם נראו מדהים, ובדיוק כפי שהתכוונתם, אך לאחר שהקבצים עברו ללקוח (משרד פרסום, מעצב גרפי או בית דפוס) התאכזבתם מן התוצאה שהתקבלה, שהיתה שונה מזו שאליה כיוונתם?
סטודיו "ארטסקאן" מתמחה ממש בסוגיה זו ומבצעת עבור מעצבים גרפיים, בתי דפוס, ציירים וצלמים מקצועים שירותי שיפור תמונה והמרת קבצי מצלמה באופן מקצועי ויעיל.
טיפול בקבצי RAW או קבצים במרחב צבע RGB והמרתם בצורה מקצועית לפורמט דפוסי (CMYK). לכל קובץ מוצמד פרופיל צבע, שמתאים לסוג הדפוס שאליו הוא מתוכנן. תהליך זה נקרא "הפרדת צבעים", כפי שהוא נעשה במשך שנים רבות בבתי הדפוס עם שקופיות שסיפקתם ללקוחותיכם, רק שכאן במקום שקופית או תמונה אנו לוקחים את קובץ המצלמה במרחב הצבע RGB, שהוא מודל צבע רחב מאד, והופכים (מפרידים) אותו לארבעת ערוצי צבעי הדפוס - Cyan | Magenta | Yellow | Black. תהליך זה הוא החשוב ביותר, והוא בעצם הקובע את מידת ההשתתפות של צבעי הדפוס בכל נקודה ונקודה בתמונה, ובכך מבטיח צבעוניות נכונה וקונטרס נכון בהדפסה.
סוגיה מאד חשובה בהפרדות צבעים הוא הצבע השחור שמודפס, ואליו אנו מקדישים תשומת-לב מיוחדת, שהרי ידוע כי לשחור יש תרומה מכרעת לעבודת דפוס נכונה ומוצלחת. זוהי בהחלט מיומנות טכנית גבוהה, שדורשת שנים רבות של ניסיון על מנת לקחת מרחב צבע כה רחב כמו RGB ובעזרת הפרדת צבעים נכונה להשיג תוצאת הדפסה שנראית מאד קרוב למה שהוצג על מסך שלכם בתחילה.
התאמות צבע לדפוס
כבעלי ניסיון של שנים רבות בהפרדת צבעים אנו יודעים כיצד להוציא את המיטב מקבצי המצלמה שלך.
חשוב לדעת: עבור קבצים שכאלו מומלץ להפיק הגהה צבעונית מדויקת, אשר מדמה דפוס אופסט. להגהה צבעונית זו קוראים "הדפסת אייריס" והיא משמשת הן את הדפס בזמן ההדפסה והן כ-CONTRACT PROOF שלכם מול הלקוח! אנו נפיק עבורכם הגהה צבעונית מדויקת ומכויילת בסטנדרטים בינלאומיים (כזו שהדפס בבית הדפוס לא יוכל לטעון כי אינו מצליח להגיע לצבעוניות שלה…)
אנו מעבדים, כמובן, גם קבצי מצלמה שיודפסו גם על מכונות דפוס דיגיטאליות,אלו קבצים שאנו לא ממירים ל- CMYK, הם ישארו ב- RGB אבל יעברו תהליך עיבוד שכולל איזון בהירות/כהות, איזון צבע מושלם, חידוד וכו׳
מחירון המרות | מחירון הדפסת אייריס
מחירון המרות
** המחירים כוללים מע"מ
** בפרוייקטים גדולים הכוללים המרות ואייריסים, תינתן הנחה נוספת
** בהדפסת אייריס, ניתן להכניס מספר קבצים שונים לתוך גודל הדפסה של A3
**ניתן להדפיס אייריס עד גודל 60/100 ס"מ
bottom of page